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Medizinische Transkription | Nuance DE

    https://www.nuance.com/de-de/healthcare/medical-transcription.html
    Choose another country or region to see content specific to your location. United States & Canada. United States & Canada; Deutschland & Österreich

Nuance - Conversational AI for Healthcare and Customer …

    https://www.nuance.com/index.html
    Nuance created the voice recognition space more than 20 years ago and has been building deep domain expertise across healthcare, financial services, telecommunications, retail, and government ever since. Our AI‑powered solutions continuously evolve to foster success in your work, advance the effectiveness of your organization, and further ...

Text-to-Speech (TTS) Engine in 119 Voices | Nuance

    https://www.nuance.com/omni-channel-customer-engagement/voice-and-ivr/text-to-speech.html
    An advanced, flexible, enterprise-level Tex-to-Speech solution, Nuance Vocalizer delivers intelligent self-service for organizations of all sizes and complexities. Vocalizer enhances the contact center experience by enabling more human, personalized customer interactions.

Dragon Spracherkennung - Software und Lösungen

    https://shop.nuance.com/store/nuanceeu/de_DE/Content/pbPage.home
    Dragon Medical Schnelle genaue Erfassung und Dokumentation von Patientendaten; MIKFROFONE & HEADSETS. Bluetooth-Headset; USB-Headset; Nuance PowerMic; SUPPORT. FAQ – Dragon; FAQ – Meine Bestellung; Meine Bestellung aufrufen; Hilfe zu meiner Bestellung; Mein Abonnement verwalten; Technischer Support; Weitere Fragen? Rufen Sie an: +49 69 51 ...

Audiodateien umsetzen - nuance.com

    http://nuance.com/products/help/dragon/dragon-for-mac/deu/content/Transcription/Transcription.htm
    none

Microsoft and Nuance: Unlocking the contact center of …

    https://cloudblogs.microsoft.com/industry-blog/health/2022/03/04/microsoft-and-nuance-unlocking-the-contact-center-of-the-future/
    Nuance continuously evolves its solution to meet the varied and changing needs of today’s customers. Today’s customer wants more convenience, greater ease of use, and a more seamless contact center experience. Video 1. Nuance’s “We the customers” video on the customer needs for today’s contact center solution.

Entlastung der IT-Abteilung dank cloud ... - Nuance …

    https://www.nuance.com/content/dam/nuance/de_de/collateral/healthcare/report/rp-hc-reference-jena-de-de.pdf
    Uniklinikum Jena setzt seit 2007 auf Nuance Universitätsklinikum Jena die medizinische Grund-, Regel- und Maximal- versorgung für über eine Million Menschen in der Region. Bereits seit 2007 sind hier verschiedene Lösungen von Nuance im Einsatz. Neben der Arbeit mit dem digitalen Diktat und der On-Premise-Version wird mittler-

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