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https://egosoft.com:8444/confluence/display/X3WIKI/Player+Headquarters
To keep a Player Headquarters operational and to supply the ships produced requires a large supply network. Ship Production: 1. A credit source of approx. 500,000 credits per hour 1.1. 3-16 factories (Space Fuel Distilleries need the fewest factories)(missile factories are the most reliable income) 1.2. 2-5 Universal Trader TS/TS+ ships 1.3. S…
https://egosoft.com:8444/confluence/display/X3WIKI/Player+Headquarters+Plot
Commentary: To begin the Player Headquarters Plot comm on the NMMC Headquarters station in PTNI Headquarters once the requirements are met and talk to Talos. After signing up with NMMC the player is informed that to keep up with the expansion of PMC, the NMMC want to diversify into sectors other than mining. This comes in the form of planning ...
https://www.youtube.com/watch?v=EaqhiDhS_bI
Viele Informationen zum Spieler HQ in X3. Schiffsbaupläne (Entwürfe) erhalten, Schiffe bauen und mit Profit verkaufen, Schiffe ausrüsten, reparieren und einf...
https://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=395255
Viele Informationen zum Spieler HQ in X3. Schiffsbaupläne (Entwürfe) erhalten, Schiffe bauen und mit Profit verkaufen, Schiffe ausrüsten, reparieren und einfärben, das HQ als Handelscenter und Basis. Das Spieler Hauptquartier ist etwas ganz Besonderes und nicht mit anderen Hauptquartieren zu vergleichen., hier Teil 2
https://roguey.co.uk/x3ap/help/guides/headquarters/page1.php
Player Headquarters Plot (Page 1 of 4) Introduction In this plot you will gain access to the player Headquarters - a unique building which allows you to build your own ships, colour them and store wares. Before X3AP v2.0 there was no way to get your own …
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